IF Geliyor Tralalala !

Bugün bayram erken kalkın çocuklaaaar! Pek sevgili Barış Manço'yu da anaraktan içimdeki heyecanı en iyi anlatan şarkıyı paylaşıverdim. Yılın en sevdiğim zamanlarından biri geldi çattı sayılır :     !f Vakti 

Soru : !f nedir?                        
Cevap: Bu sene onbirincisi düzenlenen uluslararası bağımsız filmler festivali

Soru: Tarihleri nedir?
Cevap : 16 Şubat - 26 Şubat

Soru: Daha fazla bilgiyi nerden alabilirim?
Cevap : Buyrun efenim ,  http://www.ifistanbul.com

Soru: Neden !f için bu kadar heyecanlısınız?
Cevap: !f benim için bir şenlik, bir kültür, bir gelenektir. Sadece film izlemek değil benim için, sonuçta aynı filmleri başka şekilde izleyebilirim. Film öncesi sonrası sohbetleri, ard arda üç filme girmek, öncesinde sonrasında Mephisto'da oturmak, günler öncesinden plan yapmak... Paha biçilmez.

Soru: Bu yıl favori filmleriniz nelerdir?
Cevap: Kesinlikle hiç düşünmeden NANA favori filmim diyorum, mutlaka gidiyorum. Two Years at Sea diye bir film var bi' de tam Into the Wild kıvamında o yüzden kaçmaz diye düşünüyorum. She monkeys iddialı bir film gibi. Bir de şahsi favorim var ama aslında pek tırt bi film de çıkabilir ama duygusal olarak kendime yakın hissettim Elveda İlk Aşk/ Un amour de jeunesse filmini.

    !f sürecini ve gittiğimiz filmlerle ilgili düşüncelerimizi ilerleyen günlerde blogda bulabilirsiniz.

    Bence gidin bir programı karıştırın, bi' kaç film seçin.

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: