Zeze - On Air

Küçükken evde canım sıkıldığında açardım radyoyu "Onun arabası var" çalarken resim çizerdim, eğlenirdim. Küçükken dediğime bakmayın orta okul döneminde de dinlerdim hatta OKS döneminde radyo açık ders çalıştığımı hatırladım. Yalın isimli popçumuzu ilk radyoda duymuştum da kadın mı erkek mi anlamamıştım mesela keh keh :) Artık radyonuyn yerini Ipod aldı benim için . Şimdilerde sadece mutfakta babam açıyor radyoyu türk sanat müziği dinlemek için.

Blog dünyasına adım attıktan sonra bize pek yardımcı olan, tavsiyelerini esirgemeyen sevgili Doruk benden radyosunda çalmak için şarkı listesi istediğinde çok heyecanlanmıştım. Ve bugün 20.00 - 22.00 da yayınlanacakmış. Ben matematik vizeme çalışırken dinlicim sizi de beklerim efenim, Zeze'nin seçtiği şarkılar çalınacak.  Diğer yayınlarda çok güzele benziyor özellikle Jazz' ın Z Halini pek merak ettim. Haydi biraz nostalji yapalım radyo dinleyelim ! Buyrun efenim adres:

http://radyozimbirti.org/yayin-akisi-ve-icerikleri-canli-yayin/

En yukarda Zımbırtıda şu an yazısı yanındaki program ikonlarına tıklayaraktan indirebilirsiniz.

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: