Uyumak ya da Uyumamak

"Yiyecek, uyku, seks, hastalık, yaşlılık ve ölüm zihinsel kötü alışkanlıklardır."

Diyor Stefano D'anna Tanrılar Okulu kitabında. Yiyecek, uyku ve sekste azla yetinmemenin enerji ve canlılık kaybındaki en önemli neden olduğunu söylüyor.



AMA BEN UYKUYA BAYILIYORUM.

Sürekli koşturmacalar, programlar, dersler, sınavlar... 8.30 dersi için 7 de evden çıkmalar, 7 de evden çıkmak için 6 da kalkmalar... Gel de saat 10 da uyuma.

Bu durumdan pek hoşnutsuzum tabi ki. Uykuya ayırdığım zamanı çok daha verimli şeylere kullanabilirdim. Bloga yeterince vakit ayıramıyorum mesela. Hatta şu an deli gibi uykum var banyo yapmam lazım ama yapmasam mı diye düşünüyorum. Çok sevdiğim İksv Film Festivali dönemi geldi çattı daha bugün filmleri inceleyebildim. Biletler çoktan satışa çıktı muhtemelen seçtiklerimin çoğuna yer bulamayacağım. Z.U da  benimle aynı hayal kırıklığını yaşıyormuş meğersem blogunda bahsetmiş; sanırdım ki üniversite hayatında festivallere çok daha fazla vakit ayırabilecektim. Avcumu yaladım, cıks olmuyormuş o öyle.

Açılışta alıntı yaptığım Stefano D'anna ve projeleri hakkında uzun bir yazı yazmak isterdim aslında ama biliyorsun sevgili okuyucu ÇOK uykum AZ vaktim var ! Ama şunu söyleyeyim, kendisini bizzat kanlı canlı gördüm geçtiğimiz gün. Nerde mi? Üniversitede bizim kulübün düzenlediği kongrede. Şimdilik resmini koyayım hikayesi sonraya.

Verdiğim sözler birikti daha E.G hakkında yazacaktım. Kader, kısmet. Hatta Elvis'ten Kismet :

http://fizy.com/#s/1lcdlv






Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: