Bu haftanın ve hatta bu yılın en sıcak günü bugün. Saatleri ileri aldık, bi saatimiz kayboldu cânım kankamın dediği gibi, ama artık hava daha geç kararacak. Seviniyorum. Heyecanlanıyorum baharın geldiğini fark ettiğimde.  2006 yılının bahar başlangıcı geliyor hep aklıma. Evden hastaneye yürürken, yanımda annemle, "Bahar gelmiş." diye düşünmüştüm. "Hava iyice ısınmış, kuşlar cıvıldıyor, ağaçlar çiçeklenmiş. Ne zaman oldu bunlar? Dün farkında değildim." Sevindiğimi hatırlıyorum yine. Artık baharın geldiğine dair her küçük değişimi takip ediyorum. Hiçbirini kaçırmamaya çalışıyorum. Hava ısınınca zaman daha çabuk buharlaşıyor.

katharsis

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: