Erik Ağacı


İçim kıpır kıpır yazmasam olmaz. 
Ölü toprağı attım üstümden bugün.
Hava güneşli keyifler gıcır. 
Erik ağacım da çiçek açmış bana bakıp. 
Üstümdeki öküz de kalktı gitti. 
Giderken arkasına dönüp bir baksaydı iyiydi,
Ama olsun bitti gitti. ( Ekleme: Fake atmış döndü baktı, hem de pırıl pırıl )
Hayattan beklentimi de düşürdüm ya, ufacık şeylerle bulutlarda yürüyorum.



                   Yine bir vize öncesi yine aklım başka yerlere takıldı. Tamamen masumca ders çalışma öncesi sosyal medyayı son kez turluyordum oysaki. Sonra çok güzel bir insana rastladım, dünyasına daldım. Bloga epeydir yazacak bir şey bulamıyordum ki imdadıma yetişti. Çok yakında bu güzel insan hakkında yazmalıyım ama önce fizik vizesi. Hem önce araştırmak, incelemek, yorum katmak lazım. Baş harfleri E.G. gerisi sürpriz olsun.

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: