Yurdumdan Seçmeler

Ceylan Ertem - Çok Yakın
Anima isimli grupla çıkışından beri Ceylan Ertem'i takip ederim. Kendisini bir daha hiç Anima'nın albümündeki kadar sevmedim ama bu şarkısı hoşuma gitti. Klibini özellikle beğendim, bir Tim Burton havası hakim. Sanırım stop-motion'ımsı bir çekim olduğundan. Bir de ürkütücü tabi.

Yasemin Mori - Dünya
Yasemin Mori'nin yeni albümünden bu şarkı da dünya tatlısı. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama sanki Yasemin biraz olgunlaşmış, sesini kullanmada daha bir ustalaşmış.

Biz - Aklım Nerede
Biz grubu ile de Bantmag'ın ücretsiz dağıttığı mini dergisinin Temmuz sayısında tanıştım. The Pixies'in Where is  My Mind? şarkısını coverlamışlar.

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: