İnşaat

Ben bir yere girmek istemiştim bir keresinde. Giremedim. Bazen öyle oluyor işte. Giremiyorsun. Kimse de gelme dememişti ama, ben uyamadım herhalde. Ya da gerçekten istememiştim girmek. Ne bileyim, olmadı. Ama onlar orada o kadar eğleniyor gibilerdi ki, dışarıda kalmayı da yediremedim kendime. Kapıda bekliyorum şimdi. Ne zili çalıyorum, ne geri gidiyorum, ne başka kapıyı deniyorum. Dımdızlak ortada, bir de bu soğukta. Ööyle bekliyorum. Ne gerek varsa. 
Mümkün olduğunca uzakta, yeni bir yerim olsun istiyorum. Önce malzeme lazım. Biraz da yardım olsa. Projemi birilerine açmakla mı işe başlasam. Kimse dinlemeyebilir. Dinleyip geçebilir. Dinleyip yardım etmeye çalışıp beceremeyebilir. Bir sürü ihtimalin arasında gerçekten faydalı olabilecek sadece bir tane var. O riski almam ki ben? 
Yürüsem yeter o zaman şimdilik. Mümkün olduğunca uzağa. Amaç yerimi bulmak olsun da, malzemeyi yoldan da toplarım. 

katharsis

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: