Yaz Gecesi Ruhu


Ah bu yaz geceleri!

Zaman durur; yaratıcılık, melankoli, huzur, kaygısızlık kapıyı çalar. Dünyevi zevklerin tadını çıkarırken dünyadan soyutlanırsın (çelişki). Günün sabahı ne kadar umutsuz geçmiş olsa da yaz gecesinde her şeyi bir yana bırakabilirsin. Kafandaki sesler susar, kalabalık görünmez olur. 


Melankoliyi seviyorum elimde değil. İçinde hüzünden çok huzur buluyorum. Bu yaz gecesinde zamanı durdurmamı sağlayan şarkıları sizle paylaşmak istedim. Hafif mutsuzlukta umut verir, dinlendirir, iyileştirir.



Stacey Kent - Hushabye Mountain

2012 yazında yine bir yaz gecesi keşfettiğim, üst üste abartısız onlarca defa dinlediğim şarkı. Hayatın bir aşamasında mutlaka ninni amaçlı kullanacağım, net.


Dire Straits - Why Worry
Daha önce de bu blogda paylaşmıştım. İyi bir dostun, özlediğim halinden hatıra, zamanında bana canlı çalınan ve sonrasında tesadüfen karşılaştığım şarkı. Mutsuzluk anına birebir çare.

David Gilmour - Smile


Ah bu yaz geceleri!

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: