Haziran Seçkisi


İç kımıldatan, parmak şıklattıran, dile dolanan şarkılardan bir seçki;

1. Oh Land - Rainbow

Türkiye'de özellikle Wolf & I şarkısı ile tanınan, güzelliği, yaratıcılığı, sevimliliği ile dikkat çeken Danimarkalı hoş bir bağyan kendisi. Onun ve ekibinin kullandığı minnacık aletleri, çocuksu hallerini çok seviyorum. En kısa sürede kendime ait benzer bir oyuncağım olsun istiyorum!

2. The Chordettes - Mr.Sandman

Uzunca bir süre telefon sesim olan, Mr.Nobody isimli pek kıymetli film ile tanıştığımız şarkı.

  
3. Elif Çağlar - Just Because

Ben hayatımda şarkı söylerken bu kadar gülümseyen biri görmedim galiba! Enerjisine kurban.

4. The Do - Bohemian Dances
Taksim gecelerinin ziyaretçileri bu grubun Slippery Slope şarkısını Curcuna vasıtasıyla bilir. Curcuna onları bilmezken ben dinliyordum tamam mı! Şimdi masalara çıkıp Slippery Slope ile dans ediyorlar, tüüüü.

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: