Yaz Demek Tazelenmek

Tatil geliyor tralalala !

Yarın özgürlük çanları çalıyor benim için. Boş vakitlerde "Acaba ders mi çalışsam?" endişesine son ! İyi ya da kötü, yarın final haftasına elveda diyor, bir koca seneyi kapatıyoruz efenim. Artık günün 24 saati bana ait. Boş anların "boşa" gitmesine izin vermicim. Planlar, tasarılar, hayaller, amaçlar gani gani. Şimdiden netleşenler de var. Bu yaz Zeze'yi neler bekliyor? Ya da nelere niyetlendi de olmadı? Yazını dolu dolu geçirmek isteyenlere tavsiyeler olsun hem:

Konserler

Temmuz ayında İstanbul Caz Festivali başlıyor malum. Festival programına göz attığımda tanıdık isim olarak Morrisey'i görüyorum. Pek dinlemedim kendisini o yüzden 60 lirama kıyamadım, ama harika bi' konser olacağı kesin. 500 Days Of Summer filmini izledikten sonra The Smiths dinlemeye karar vermiştim aslında, Morrissey o grubun kurucusu olur, keşke daha önceden başlasaymışım. İşte bana yazın yapılacak bi' iş daha. Konser ilgililere duyurulur.

Yine Caz Festivalinde gitmeyi çooook istediğim bi' konser daha var: Anthony and The Johnsons Deli gibi istiyorum ama arkadaşlarımdan hiç dinleyen yok. Normalde dinlemeseler bile eğlenceli olduğunu düşündüğüm ya da kült isimlerin konserlerine tutar kolundan götürürüm insanları ama bu biraz riskli. Böyle bi' melankoli, bi' ağırlık, bi' duygusal yoğunluk. Herkes sevmez. Facebooktan konseri paylaştım belki bir like eden olur ya da yorum yapan diye ama ı ıh ses çıkmadı kimseden. Tek başıma da gidesim yok. Almadım daha bilet.. Tanıtım için bi şarkılarını koyalım hemen :  Soft Black Stars

21 Eylül'de Beirut geliyoooooooooo! Biletler satışa çıktığı ilk gün aldım biletimi. Beklemedeyim.

25 Haziran'da Nouvelle Vague'a gidiyoruz! Pek severim kerataları. Bildiğim kadarıyla hep cover yapıyorlar, seviyorum tarzlarını. Epey de eğlenceliler. Pek sevgili fransız oyuncumuz, gözbebeğimiz Julie Delpy ile olan şarkılarını paylaşmazsam olmaz :

14 Eylül'de Stevie Wonder var. Aslında gitmek istiyorum. Ama işte... Eski sevgilim muhtemelen şimdiki sevgilisiyle gidicek. Bi'de konseri ona haber veren bendim.. "Geliyor musun, haydi bilet alalım " falan da demedi hiç. Gidesim yok. Ama siz gidin emi? Benim yerime Isn't she lovely dinleyin.

Hobi : Fotoğrafçılık
Paraya kıydım, bir makina aldım. Bu yaz bol bol onla haşır neşir olmayı düşünüyorum. Mini klipler, kısa filmler, şarkı coverları. Malzemeler tamam, ilham bekliyorum

Dalgacılar Akademisi
Bu ülkede okuyan genç yok muu???? çığlıklarımın üstüne bir ilaç gibi geldi Dalgacılar Akademisi. Short Stories hocamın tavsiyesi ile bu sene ilk defa gerçekleşecek olan felsefe ve edebiyat kampına başvurdum ve kabul edildim. 3 Temmuz-9 Temmuz arası İzmir'de çadırda kalıyo, tartışmalar, okumalar, geziler yapıyor olacağım. Detaylı bi' yazı gelicek mutlaka. Epey heyecanlıyım, nasıl insanlar olacak? Ne kadar faydalı olacak? Benim birikimim yetecek mi? Sorular, sorular.

Akademik
Staj yapmak, para kazanmak istiyorum. Bir kaç yere başvurdum, bakalım olursa yazın bi' dönem çalışmak istiyorum. Kısmet.

Evde yalnız kalmak, blogumla haşır neşir olmak, geceleri ilham perilerine maruz kalmak, güzel işler yapmak, ertelememek, tadını çıkarmak, dostlarla olmak... Tüm istediğim bunlar bu yaz.






Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: