The Perks of Being a Wallflower

Evet yine bir lisede zorbalık ve loserlar hakkında film. Evet aslında çok klişe. Ama tatlı tesadüfleri ile sevdim bu filmi. Bir zamanlar her sabah vapura binmeden önce dinlediğim Come On Eileen şarkısı ile cezbetti önce. Sonra Charlie'nin yaptığı karışık kasetteki Nick Drake ile son darbeyi indirdi.

Stephen Chbosky önce kitabı yazmış sonra filmi yönetmiş, Emma Watson oynamış.

Öyle çok övülesi bir film değil, ama dedim ya tatlı tesadüfleri ile sevdim ben filmi. Patrick karakterini tanımak için de izlenilesi.





-Nasıl görmeyi keseceğim?

-Neyi görmeyi Charlie?
-Çok fazla acı var ve ben bunu nasıl fark etmeyeceğimi bilmiyorum.
-Canını ne acıtıyor Charlie?
-Hayır beni değil, herkesi. Hiç durmuyor. Anlıyor musunuz?

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 yorum:

Mehmet Sercan Kaya dedi ki...

daha az önce izleyip burada bunu görmek hoş oldu :)

katılıyorum, klişeler yok değil. ama kesinlikle etkisine alıyor insanı. tünel şarkısı da dahil :)

Zeze dedi ki...

Tatli tesadüfler :) A o hangi sarkiydi ismini biliyor musun?

Mehmet Sercan Kaya dedi ki...

Evet, David Bowie-Hereos.

Dream Tv'de de David Bowie haftasonu var. Bir tesadüf daha :)

AdsızDeğilimBen dedi ki...

Bunu biraz geç görmüş olmak üzse de çok sevindim burada yer vermiş olmanıza :)