Pazar Listesi

Pazar gününe keyifli bir müzik listesi oluşturdum sizler için! Ben de odamı düzenlerken bunları dinleyerek keyiflendim bugün, şimdi sıra sizde.

Havalarda uçuşuyoruz birer toz bulutuyuz.

123'ten Yokuz ile başlayalım. Zamanında 123'ü blogta tanıtmıştık: Buyrun!

Bin bir güne bin bir rüya!
Daha önce blog üzerinden bir kere daha paylaşmıştım aslında. Ama tutamadım yine kendimi!
Yasemin Mori - Dünya

Jehan Barbur - Leyla

Kötü klip, güzel şarkı.

The Do - Tammie

The Do vazgeçilmezlerdendir.

Dexy's Midnight Runners- Come on Eileen

Lise yıllarında vapura giderken her gün atlamadan dinlediğim şarkı! Böyle enerji verenine daha rastlamadım. En son tanıttığım The Perks of Being Wallflower filminde çaldığında da Yok Artık!! demiştim.


Şimdilik bizden bu kadar, pazar gününe enerji katacak daha kıpır ve kımıl şarkılarım var diyorsanız haydi bizle paylaşın!




Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

Z.U. dedi ki...

ne güzel yahu, birileri hem benim gibi Pazar şarkıları ritüeline sahip, hem de zevklerimiz bu kadar uyuşuyor. Pencereden güzel kitaplar ve filmler eşliğinde kar izlemeli pazarlar:)

Zeze dedi ki...

Zevklerimizin uymasına sevindim!
Hemen tavsiyene uyuyor ve Haruki Murakami'den 1Q84'u kapıp pencere kenarına geçiyorum :)İyi pazarlar!