Beşi Bir Yerde


Kendime not isimli yazım "birazcık" işe yaradı. Bir ay olmak üzere ve ben listenin henüz 4/9 unu tamamlamış olsam da etkili oldu. Şimdi yeni yeni sevdiğim beş taze şarkı, tabi bana taze belki size sadece hatırlatma olacak:
         Bibio - The Palm of Your Wave

Ipodumu karıştırırken rastladım kendisine. Kimden ne ara aldım bilmiyorum. Bu şarkısını pek sevsem de diğer şarkılarına çok fazla ısınamadım henüz. Fazla elektronik geliyor.

Bombay Bicycle Club - Always Like This

Ipodumun şarjı olmadığı pek nadir zamanlarda dinlemekten keyif aldığım Radyo Eksen, yıllar içinde çalmaktan zevk aldığı, en çok istek aldığı isimlerin olduğu bir festival düzenliyor: Eksen On Fair. Reklamlarında da bundan dört beş ay önce yine Radyo Eksen'de duyduğum The Stranglers - Golden Brown çalıyor, reklam sayesinde şarkıyı hatırladım ve aylar sonra ona kavuştum. Uzun lafın kısası sevgili Y. sayesinde "dur ben bu grubu dinleyeyim" diyerekten Bombay Bicycle Club'ı dinledim. Sevimliler, bana yakın şarkılar. Eksen On Fair'e siz de giderseniz onları dinleyebilirsiniz.


Innocence Mission - Bright As Yellow

Oldum olası bayan vokalleri daha çok severim. Bu tatlı ablamıza da Leydi Lazarus sayesinde ulaştım.



Paper Lions - Travelling



Priscilla Ahn - Dream

Son ikisi de Youtube zaplamalarım sonucu " Tekrar Dinlenilesi " listesine aldıklarım.

İyi dinlemeler!




Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: