Tatil Keşifleri

Oldum olası sevdim ben evde oturmacalı tatilleri. Sıkıldım mı evet sıkıldım ara ara  ama ne yaptım, bu sıkıntımı yeni keşiflere yönlendirdim !


Çok sevdiğim Fleet Foxes ı fizyden dinlerken sonlara doğru coverları çıkmaya başladı. Tiger Mountain Peasant Song coverını söyleyen kızlara bayıldım. Kendileri "First Aid Kit". İsveçli iki kız kardeş, videolarıyla meşhur olmuşlar. Tam yapmak istediğim müzik. Videoları da çok görsel. Ben yapsam aynen böyle yapardım diyorum yani. Hemen paylaşalım.

Sarsıcı ve iddialı bir kitap okumaktayım;  " Erdemle kırbaçlanan kadın" .Yorumlarımı paylaşacağım bitince.

Veeee tatilin en güzel günlerinden biri Cafe Balzac ta geçirilen bir gündür. Cafe Balzac , şimdiki adıyla Cafe Kafka, ki önceden de Cafe Victor Hugo idi, Kadıköy rıhtımda alkımın teras katında. Her ne kadar otopark ve inşaat gözü yorsa da , Haydarpaşa ve sahilin manzarası gerçekten harika. Ayrıca mekanın atmosferi de çok hoş. Tek başıma gelip kitap okur, ders çalışırım o derece. Müzik cazımtırak ya da hafif müzikler gayet hoş. Veeeee en güzel kısmı : TİRAMİSU. Muhteşem bir tiramisusu var hemi de kedi diliylen yani italyan tiramisusuna saygıda kusur etmemişler. Gidin yerin derim.

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

axel dedi ki...

balzac bardağı Alkım yayınevinden heralde :)

Zeze dedi ki...

Cafe Balzac teknik olarak alkım yayınevine bağlı sanırım, kahvelerde onların bardağında geliyor hem isme de uygun :)