Mağaradan yeni çıktım ben !

İtiraf ediyorum ! 20 yıllık yaşam sürecim iki saat önceye kadar bir an olsun şöyle bir 10 dakkacık bile olsun Cem Yılmaz izlememiştim. Arkadaşlarım anlam veremediğim cümleler söylediler ağızları kulaklarında, kibarlık ettim gülümsedim yıllarca. Ama hep anladılar... İzlememişsin dediler.. Kınadılar.. Ve sonunda artık ben de tarikatın bir üyesiyim ! Daha yeniyim henüz karnım ağrımadı gülmekten ama güldüm, baya sesli güldüm. Babam geldi kızım hayırdır dedi oturdu izledi gitti. Ailecek alışık değiliz biz böyle şeylere. İlkinde ağır gelmesin birden dedim mola dedi bıraktım devamı yarın.

İlk defa bunu yapan kişi ben olmak istiyorum :         Kaynım bana kaydıııı.
Ama şu an şahsi favorim :   Leeeeet the sunshinee  leet the sunshine IN !

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: