Elif Çağlar - Kampüste Caz

Arkadaşım E. ile Perşembe akşamı Akbank Caz Festivali aracılığı ile Elif Çağlar'ı dinlemek için İTÜ Maçka sahnesindeydik. Konserin mini özeti: 

Bu hatun şarkı söylüyorsa benim yaptığım ney?

Elif Çağlar kimdir?



Öncelikle çok çok tatlı, enstrümanı sesi, hayatı müzik bir kişidir.

İngilizcesini duyanlar Türk mü ki bu? demektedir.

Saçları benzersiz kişiliğinin yansımasıdır.

Alaylı değil, üniversitede Müzik Bölümü'nde Caz Kompozisyonu okumuştur. Yurt dışında master cabası...

M-U-S-I-C isimli el emeği göz nuru bir albümü vardır.

Konserden Keyifli Dakikalar

- Saat 8 oldu hiç bekletmeden şak diye çıktı sahneye, herkesin sevgisini ta en baştan kazandı.

- Konserlere gittiğimde seyirci ile iletişim kurulmadığında hiç keyif almam. Albümü evde dinlemekten farklı bir şeyler olmalı diye düşünürüm. Elif Çağlar bu konuda harikaydı. Şarkılardan önce hep bir kaç cümle kurdu. Bazen hikayelerini anlattı, bazen cover yaptığı parçaların sahiplerinden bahsetti. Çok sıcak bir ortamdı.

- Cry Me a River okudu beni benden aldı! Şarkıya başlamadan önce ufak ve komik bir tespitini paylaştı: Cry Me a River en çok yorumlanan şarkılardan biridir ama Google'a yazdığınızda karşınıza ilk çıkan Justin Timberlake'in aynı isimli şarkısıdır. ( Salon gülüştü ) ve Elif Çağlar şarkının sonunda bombayı patlattı: En sonda birden Justin'in şarkısına girdi! Salonu aldı bir gülme, alkışlar, ıslıklar! " Benim için sorun yok bu kadar kişi seviyorsa vardır bir güzelliği" dedi şarkıyı bitirince, ne güzel insan dedim kendimce.

- O nasıl bir doğaçlama yeteneği! Gözümü kapattım Ella, açtım Elif, kapadım Ella, açtım Elif. Ben de scat vokal üzerine çalışmalıyım kesinlikle.

- Ekibi de harikaydı! O kontrbas çalan parmaklar parmaksa bizimkiler ney? Serkan Özyılmaz, Kağan Yıldız ve Onur Alatan


- Yoksa çalmayacak mı derken konseri Universal Love ile kapattı konseri . Ben de ona eşlik ettim tutamadım. Buyrun siz de dinleyin:





Fotoğraflar için S.'ya sevgiler!

Zeze

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok: